Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

W ZWIĄZKU ZE WZMOŻONYM RUCHEM NIE GWARANTUJEMY WYSYŁKI W TYM SAMYM DNIU 

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA REALIZOWANE SĄ W KOLEJNOŚCI PRZYJĘCIA 

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY 

Czeskie wyroby - długie lata bezawaryjnej pracy 0
Czeskie wyroby - długie lata bezawaryjnej pracy

W latach 1981-84 importowano z Czech ok. 10 tys. ciągników Zetor 5011 i 7011, a w latach 1985-91 już około 40 tys. ciągników 5211, 7211, 7245 i in.

Sztandarowym, najliczniejszym, najbardziej cenionym, który w Polsce wypracował wysoką ocenę marki był i jest typ Zetor 7211. Ciągnik solidny, niezawodny, wytrzymały, a jednocześnie prosty w obsłudze i naprawie. Jego trwałość wynika z absolutnego przestrzegania wysokich norm jakościowych użytych materiałów, precyzji montażu podzespołów oraz surowej kontroli jakości finalnego wyrobu.

czytaj całość »
Zwiększenie udźwigu podnośnika o 7kN 0
Zwiększenie udźwigu podnośnika o 7kN

Zwiększenie udźwigu podnośnika o 7kN

Należy wymienić prawe ramię na takie, które umożliwia zamocowanie drugiego siłownika pomocniczego hydrauliki ( tylko 7211 – 7745, 5340, 6340). W zależności od tego, czy lewy siłownik jest z dwoma wyjściami czy z jednym – najlepiej zastosować nowy, z prawej strony tego samego rodzaju. Ponadto trzeba wymienić dolny sworzeń i doprowadzić olej z rozgałęźnika.

czytaj całość »
Trudny rozruch, układ paliwowy zapowietrza się 0
Trudny rozruch, układ paliwowy zapowietrza się

Trudny rozruch, układ paliwowy zapowietrza się

Jest to „wrodzona” wrażliwość Zetorów na mikronieszczelność układu paliwowego – ze względu na położenie zbiornika paliwa poniżej pompy wtryskowej. Ponad 80% użytkowników zgłasza ten problem, na co sympatyczny szef Serwisu z Brna w latach 80-tych inż. Franciszek Lupomiech mawiał: „Zetor tak ma, że trzeba się z nim rano przywitać poruszając ręczną pompką paliwa”.

czytaj całość »
Filtr oleju silnika pełnoprzepływowy – zamiast „bąka” 0
Filtr oleju silnika pełnoprzepływowy – zamiast „bąka”

Filtr oleju silnika pełnoprzepływowy – zamiast „bąka”

W ciągnikach 4-cylindrowych np. 6011, 7011, 7211, 7245, 7711 itp można zamontować zamiast starego, zużytego i niezbyt sprawnego filtra odśrodkowego oleju silnikowego – stosowany w nowych modelach np. 3320, 5340, 7341 i in. filtr oleju pełnego przepływu z wymiennym wkładem puszkowym.

czytaj całość »

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium