Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

W ZWIĄZKU ZE WZMOŻONYM RUCHEM NIE GWARANTUJEMY WYSYŁKI W TYM SAMYM DNIU 

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA REALIZOWANE SĄ W KOLEJNOŚCI PRZYJĘCIA 

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY 

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"AGROZETO" TOMASZ KAŁUŻNY
ul. Zachodnia 2
62-800 Kalisz
 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania TU) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"AGROZETO" TOMASZ KAŁUŻNY
ul. Zachodnia 2
62-800 Kalisz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium